16 Ocak 2020 Perşembe

Blog Yazmaya Nasıl Başladın? - Mim-



Öncelikle merhaba :)

Daha önce hiç mim yapma fırsatım olmamıştı, o yüzden blog dünyamda bu bir ilk, umarım okuyanlar için keyifli olur. Olur da sıkılırsanız diye acil çıkış kapıları için hemen yönlendirmemi yapayım: Beni mimleyen ve her seferinde iyi ki tanımışım dediğim Deep'in yazısı için tık tık ve diğer mimleyenim bu kış gününde ismiyle ısıtan arkadaşım İçimdeki Yaz'ın yazısı için tık tık (Ben görmeden kaçabilirsiniz🙈)

__________


Evet, bu aleme nasıl düştüğüme gelirsek, gerçekten de bir düşüş oldu benimki, damdan düşmüş tabiri tam bana uyuyor. 😊 Şöyle ki, kitap okumayı çok severim, genelde yeni kitaplar keşfetmek için ya da elimde olan  kitapları okumadan önce o anki ruh halime uygun mu diye anlamak için kitap bloglarını ziyaret ederdim. Bloggerların yorumlarıyla da o an bana iyi gelecek kitaplara öncelik verirdim. Arkadaşlarımla yaptığımız etkinliklerin ardından kitap yorumlarımızı yazardık ve onlar da sürekli bir blog açmamı ve kendi arşivimi oluşturmamı söylerlerdi. Sadece o an lafta kalırdı, açıkçası öyle bir isteğim yoktu, okumak bana yetiyordu. Zaten yazıyordum, sadece alanım bu kadar geniş değildi, kendime ve çevreme konuşuyor gibiydim. 😊Hoş hala çok ziyaret edenim yok, merak etmeyin yine biz bizeyiz. 🙊

Neyse, yine bir gün okuduğum kitap hakkındaki düşüncelerimi defterime not ederken abime yakalandım ve "iyi de bunları niye blog açıp yazmıyorsun ki, hem böylece farklı yorum ve öneriler gelir ve keyif aldığın sana ait bir sığınağın olur", dedi. Konuştu, konuştu, konuştu ve ben daha cevap vermeden beni bu dünyanın kapısından içeri itiverdi. 😊 

Kısacası, Deep yazısında burayı bir apartmana benzetmişti, bu ifade çok hoşuma gitti. O halde ben de eskiden sadece kapı kapı sizleri ziyarete gelen mahalle sakiniydim ama 2018 yılında blog apartmanında bir daireye taşınmış oldum. Buranın bir sakini olduğum için de çok mutluyum. Her gün yeni şeyler öğreniyorum sayenizde, iyi ki varsınız. 💚

___

Benim tanıdığım arkadaşlarımın çoğunu mimlenmiş gördüm, o yüzden yolu yazıma düşen ve yapmak isteyen herkesi mimlemiş olayım. :) 

Okuyan tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim, mutlu kalın. 😇

19 yorum:

  1. hiçbir yere kaçmadan keyifle okudum :D samimi anlatımın çok güzel hep yazarsın umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Hep yazdıklarımız üzerine bol bol konuşuruz umarım. :)

      Sil
  2. Okumak tabi ki güzel ama yazmak ayrı bir şey. İnsan yazdıkça derinleşiyor daha özel olmaya başlıyor bence.. Bunun için abine teşekkür etmelisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep yazıyordum ama kendimeydi, böyle yazarak dönüt almak daha keyifliymiş, çok şey öğrendim, öğreniyorum. :) Çok teşekkür ederim. Daha çok yazar ve okuruz umarım.

      Sil
  3. Teşekkür ederim, çok da hoş buldum buraları, çok güzel bir deneyim oldu benim için. :)

    YanıtlaSil
  4. ne güzelmiş ki hikayen. abin de iyi yapmış bak. kitap yorumların için blog ne güzel olmuş. çok da iyi kitaplar seçip çok da hoş anlatıyorsun zateen. ya zaten sen iyi bir blog sahibisin. iyi bir sakinsin hihi. hep burada olalım yıllarca. sen apartmanın demirbaşlarındansın zateen. okur sayında artar zamanlaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa canımsın mı sen, çok tatlısın, iyi ki tanımışım seni, umarım her daim böyle sürer paylaşımlarımız. :)

      Sil
  5. Hoş geldin apartmana, eminim keyifle uzun zaman okuyacağız yazılarını. Güzel bir mim olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bol okumalı ve yazmalı günlerimiz olsun. :)

      Sil
  6. güzel dile getirmişsiniz. Apartamana sizden sonra katılmışım. Özellikle abenin seni teşfik etmesi çok güzel olmuş. Herkes abe, abla veya aileden birinden blog yazma desteğini alamıyor bu benim açımdan önemli birşey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, haklısınız, birinin desteğini hissetmek daha iyi hissettiriyor.

      Sil
  7. Ne güzel bir benzetme olmuş öyle, sanırım herkesin hikayesi birbirine benzer! ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :) umarım her daim okuruz ve yazarız. :)

      Sil
  8. Kitap yazıları, kitap blogları ne hoş oluyor... :)
    İnsanlar instagram'a yöneldi, onun da yeri başka elbette, ama blog'umda böyle uzun uzun yazmaktan vazgeçemiyorum ben de :)
    Ben de tam 10 yıl oldu blog yazıyorum... yaşasın bloglar! :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet okuması keyifli oluyor, bilmediğimiz bir sürü yeni kitapla tanışma fırsatı sağlıyor. :) Ne güzel, uzun zamandır buralardasınız, böyle de devam etsin. :)

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, siz de öyle, severek takip ediyorum. :)

      Sil
  10. Okuduğum herkesin hikayesi benzer sanırım benimki de dahil. 😊 Öneriler çok iyi oluyor ama değil mi? Benim için öyle. 😂 Okuduğun kitaplar hep merak ettiklerim çok teşekkür ederimm. 😊☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ben de okuduğum kadarıyla hep benzediğini fark ettim. :) Çok iyi oluyor ama öneriler cidden, keyif alarak takip ediyorum. Çok teşekkür ederim. :)

      Sil

Diğerlerinden Daima Bir Adım Önde Olanlar :)