4 Eylül 2019 Çarşamba

Yaz Okuma Şenliği 2019 Sonucum



İlk defa bir okuma şenliğine katılıyorum demiştim. Ve ilk şenliğim de bitmiş oldu. Keşke daha verimli bir ilk şenlik deneyimi yaşasaydım ama yazın okumalarım ne yazık ki düşüyor. Umarım bundan sonraki katıldığım şenlikler daha verimli geçer ve bir sürü kitapla tanışır ve onların dünyasına katılma şansı elde ederim.

Sevgili Nilgün Komar'ın bu güzel etkinliği sayesinde bir sürü kitap seçmiştim ama okuyamadığım için sizle bir kısmını paylaşabiliyorum. Üzerine tıklayarak ayrıntılı yorumlara ulaşabilirsiniz. İki tanesinin şu an eksik onları da paylaşacağım fırsat bulduğumda. :)


2.Kategori (10 puan): Adında bir Ağaç ismi/ Ağaç kelimesi geçen ya da Ağaç ile ilgili olan bir kitap.
* Paola Peretti__Kiraz Ağacı ile Aramızdaki Mesafe (207 sayfa)

4.Kategori (10 puan): Beyazperde'ye aktarılmış DİZİ/FİLM olmuş bir kitap.
*Michael Ende__Momo (300 sayfa)

7.Kategori (10 puan): Kitabın isminde -ler -lar eki almış bir kelime geçen bir kitap.
* Jane Casey__Ölüme Terk Edilenler (155 sayfa)

11.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): YKY yayınlarından herhangi iki kitap.
*Marcel Proust__Albertine Kayıp (282 sayfa)
*Kazuo Ishiguro__Günden Kalanlar (206 sayfa)

12.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Birinin ismi H harfi le başlayan diğerinin ismi B harfi ile başlayan iki kitap.
*Niccolò Macchiavelli__Hükümdar (108 sayfa)

13.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Kapağındaki baskın rengin YEŞİL olduğu iki kitap.
*Mario Levi__İstanbul Bir Masaldı (920 sayfa)

14.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Şimdiye kadar HİÇ kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap. [Yazarların ikisi Türk, ikisi yabancı, ikisi kadın, ikisi erkek olmalı]
*Ian Rankin__Düğümler ve Haçlar (263 sayfa)
*Mary Shelley__Frankenstein (294 sayfa)


15.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Kendinizin belirleyeceği bir temaya uygun dört kitap.
---Türk Klasiklerinden 4 kitap---
*Halit Ziya Uşaklıgil__Mai ve Siyah (254 sayfa)

__________________________

Toplam 10 kitap okuduğum için 100 puan
11. kategoriyi tamamladığım için +20 puan
Toplam 2989 sayfa okuduğum için +29 puan
Sonuç olarak; 100+20+29=149 puan ile şenliği tamamlamış oldum. :)

16 yorum:

  1. Tebrikler. Bir çoğu okumadığım kitaplardan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :) Her kitabı okuyabilseydik keşke.

      Sil
  2. Güzel istatistikler tebrikler :) İzlemedeyim sizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, ben de sizi izlemeye aldım. :)

      Sil
  3. casey ile rankin aldım listemeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Polisiyeler kapılmış. :) Beğenirsin umarım :))

      Sil
  4. Tebrik ediyorum ne güzel bol kitaplı bir yaz olmuş 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :) Güzel bir yaz oldu kitaplar sayesinde. :)

      Sil
  5. Tebrikler, ne güzel bir etkinlikmiş öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ben de ilk defa katıldım, çok teşekkür ederim yorumunuz için. :)

      Sil
  6. Tebrikler. Benim son iki aydır çok okuyamadığımı düşünürsek benim için pek de verimli geçmedi sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen fırsat olmuyor cidden, umarım yoluna girer okumalarımız. :)

      Sil
  7. ay bir de yeni yerli polisiyeci var, kadıköy ve moda cinayetleri, onları da okumalııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ilk defa duyuyorum sayende, ben de not edeyim onları. :)

      Sil
  8. Merhabaa. Kitapla dolu bir yaz geçirmişsiniz ne güzel. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, evet, kitapla güzelleşti yaz aylarım . :)

      Sil

Diğerlerinden Daima Bir Adım Önde Olanlar :)