15 Eylül 2019 Pazar

Güz Okuma Şenliği 2019 Okuma Listem




Evet, yaz şenliğinin ardından yeni şenliğimiz de geldi. Okuma şenliğini çok sevdim. O yüzden yine katılmaya karar verdim. Şenliğin detayları için sevgili Nilgün Komar arkadaşımızın sayfasını ziyaret edebilirsiniz. 💚 Yine diğer şenlikte olduğu gibi şimdilik aşağıdaki gibi bir liste oluşturdum ama okuma süreci uzun olduğu için ekleme-çıkarma yapabilirim. Eksik olan kategorilerimi de yapacağım alışveriş listeme göre düzenleyebilirim sonradan. Umarım keyifli bir şenlik olur yine. Herkese iyi okumalar dilerim. 💚


1.Kategori (10 puan): İsminde GÜZ mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen/olayların Güz'de geçtiği bir kitap.


2.Kategori (10 puan): Adında Cadde / Sokak / Çıkmaz / Apartman / Mahalle kelimelerinden biri geçen bir kitap.



3.Kategori (10 puan): Adında Pencere / Kapı / Duvar / Yer kelimelerinden biri geçen bir kitap.


4.Kategori (10 puan): Beyazperdeye aktarılmış DİZİ/FİLM olmuş bir kitap.
*Laurence Sterne__Tristram Shandy - Beyefendi’nin Hayatı ve Görüşleri


5.Kategori (10 puan): Ziya Gökalp ya da Halikarnas Balıkçısı'ndan bir kitap.


6.Kategori (10 puan): Oscar Wilde ya da Italo Calvino'dan bir kitap.


7.Kategori (10 puan): Kitabın isminde -mek -mak eki almış bir kelime geçen bir kitap.
*Jose Saramago__Görmek


8.Kategori (10 puan): Bir şiir kitabı.
*Ah Muhsin Ünlü__Gidiyorum Bu


9.Kategori (10 puan): Ulu Önder Mustafa Kemal ATATÜRK veya 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı ile ilgili bir kitap.

*Yılmaz Özdil__Mustafa Kemal


10.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Adında Öğretmenlik ile ilgili kelime olan ya da yazarı Öğretmen olan iki kitap.

11.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Kapağındaki baskın rengi GRİ / MAVİ olan iki kitap.
*Dan Brown__Başlangıç
*Tomris Uyar__Otuzların Kadını

12.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Şimdiye kadar HİÇ kitabını okumadığınız iki KADIN yazardan birer kitap. *Aslı Perker__Flamingolar Pembedir


13.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): İsimlerinin baş harfleri Alfabetik olarak sıralanmış dört kitap.
*Öteki__Dostoyevski
*Pi__Azra Kohen
*Ruth__Lou Andreas Salome
*Sincap__İsmail Güzelsoy

14.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Kendinizin belirleyeceği bir temaya uygun dört kitap.
     -Kitaplığımda okunmayı bekleyen 4 kitap-
*Jack London__Martin Eden 
*Hüseyin Rahmi Gürpınar__Mürebbiye
*Edgar Allan Poe__Dedektif Öyküleri
*Şemsettin Sami__Taaşşuk-ı Talat ve Fitnat

10 yorum:

  1. ooooo sağlam listeee :) muhsin ünlü tanımıyom ama :) hüseyin rahmi, tomris uyar, saramago, süferleeer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, ben de seçerken tekrardan aşık oldum kitaplarıma, umarım hepsini okuyabilirim. :)

      Sil
  2. İşi gücü bırakıp kitap listesindekilere gömülesim geldi...resmen iştah açan bir liste olmuş :-)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Seçmesi kadar okuması da keyifli olacak diye umuyorum.
      Size de çok sevgiler. :)

      Sil
  3. Şu günlerde Martin Eden'i okuyorum. Çok iyi gidiyor. Dostoyevski'nin de Öteki kitabı da güzeldir. Sabri Gürses tarafından "İkiz" olarak da çevirisi yapıldı. Muhtemelen ileride bu çeviriden de okurum. Saramago'dan "Görmek" i okumak istediğinize göre, Körlük kitabını da okumuşsunuzdur herhalde ....
    Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Martin Eden'in seveni çok, sizden de olumlu dönüş aldığım için mutlu oldum. Henüz okumaya başlamadım. Dostoyevski çok seviyorum, bendeki İş Bankasından, sizin gibi severim ben de umarım.
      Evet, körlük kitabını okumuştum, etkileyici bir anlatımı vardı. Görmek nasıl olacak acaba, merak ediyorum.
      Çok teşekkür ederim yorumunuz için.

      Sil
  4. yoğun bir güz dönemi oldu benim için hiç tahmin etmediğim :) buralara geç geldiğim için sende kusura bakma sevgili kitap gizi.. keyifli okumalar dilerim.. ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz. O yoğunluk bende de vardı, çok geç cevap verdiğim için siz de kusura bakmayın lütfen. Sevgiler. :)

      Sil
  5. selamm
    şenlik bitiş raporunuzu alamadım.. yoğun bir dönem geçiriyorum tek tek peşinize düşmek zamanımı aldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, sizi uğraştırdığım için öncelikle özür dilerim. O dönem sıkıntılıydı benim için uğrayamadım, listeyi de açıklanmış görünce, geç kaldığımı fark ettim. Sizi tekrardan uğraltırmak istemedim ama sanırım daha çok yordum. :/ Tek kitap 661 sayfa. 16 puan ile kapattım.

      Sil

Diğerlerinden Daima Bir Adım Önde Olanlar :)